Club van 50

Fikse Club van 50!

Sluit u nu aan bij de nieuwe en exclusieve:

“Fikse Club van 50!”

Wat houdt dat “lidmaatschap” in? U onderscheidt zich als exclusief supporter van Fiks en daarvoor krijgt u terug:

• Prachtige thuiswedstrijden van Fiks 1 waarna u twee maal per veldseizoen (één maal voor de zaal en één maal na de zaal) kunt genieten van een drankje en een bitterbal en samen kunt napraten over de wedstrijd;
  • Een exclusief avondje samen uit naar een sportwedstrijd in de buurt of ander evenementje (denk aan KV TOP of ZZ Leiden)
  • Mocht ons vlaggenschap ver weg in Nederland een topwedstrijd spelen dan krijgt u korting op de eigen bijdrage voor de busreis!

Waar gebruiken we uw bijdrage voor? Onder andere ter ondersteuning van onze kangoeroeclub, onze jongste leden en bijvoorbeeld voor de aanschaf van nieuw terrasmeubilair, scorebord, etc. Ideetjes voor een nieuw doel zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Zoals de naam van de “Fikse Club van 50!” al zegt bent u al lid voor een bedrag van 50 euro per jaar!

Voor meer informatie,
Miquel en Monique van Welzen

[email protected]

Let op: lidmaatschap van de Fikse Club van 50 is geen vervangend lidmaatschap voor CKV Fiks. Lidmaatschappen kunnen los van elkaar bestaan of worden gecombineerd.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!