Meld je aan bij CKV Fiks

Al vanaf het moment dat je kunt lopen, kun je sporten bij Fiks. Onze jongste leden noemen wij de Flinkies en de Kangoeroes. Meer informatie over deze jongste leeftijdscategoriën is te vinden op de speciale Flinkies & Kangoeroes pagina. Aanmelden kan direct via de website!

Bij Fiks worden de leden ingedeeld in verschillende leeftijdscategoriën, namelijk:

• Flinkies - t/m 3 jaar (gratis lidmaatschap)
  • Kangoeroes - 4 en 5 jaar
  • Pupillen - 6 t/m 11 jaar
  • Aspiranten - 12 t/m 15 jaar
  • Junioren - 16 t/m 18 jaar
  • Senioren - 19 jaar en ouder

We kunnen natuurlijk wel vertellen hoe leuk het is om te korfballen bij Fiks. Maar…... het beste is om dat zelf te ervaren! Kom een keertje meedoen met een training. Of maak een afspraak voor een rondleiding. Dan laten we je zien dat korfballen bij Fiks superleuk is!

Naast de verschillende leeftijdscategorieën is natuurlijk ook ervaring en speelsterkte belangrijk als je wedstrijden wilt gaan spelen. Je wordt dan ingedeeld in een team met ongeveer gelijke spelers. Om goed te kunnen bekijken in welk team je past, maken we graag eerst even kennis. Dus wil je meer informatie, een keertje meetrainen of direct al lid worden? Neem contact op met Fiks:

Fiks / Aanmelden & wedstrijdzaken
Gerrie Coli
[email protected]

Fiks heeft ook een informatiefolder "Kom ook korfballen bij Fiks", in deze folder vind je meer informatie over korfballen in het algemeen en over Fiks in het bijzonder.

Download de informatiefolder

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!