Lidmaatschap beëindigen

Wij zouden het jammer vinden als je besluit jouw lidmaatschap bij Fiks te beëindigen. Wist je trouwens dat je je lidmaatschap ook kunt omzetten naar niet-spelend lid? Dan blijf je lid van de vereniging maar omdat je geen wedstrijden speelt, betaal je minder contributie.

Indien je het lidmaatschap écht wilt beëindigen dan dient jouw schriftelijke opzegging uiterlijk 30 april 2022 (datum poststempel/e-mailbericht) binnen te zijn bij de ledenadministratie. Vraag altijd om een ontvangstbevestiging.

Fiks / Ledenadministratie:

Jacqueline Anholts,
Adriaan Engelslaan 1,
2343 LM Oegstgeest

Opzeggen per e-mail kan ook: mail dan naar [email protected].

LET OP: ALS JE OPZEGT NÁ 30 APRIL DAN BEN JE CONTRIBUTIE VERSCHULDIGD VOOR HET GEHELE VOLGENDE SEIZOEN!

De uiterste opzegdatum van 30 april is niet toevallig gekozen. Voor het einde van ieder seizoen moet Fiks namelijk al aan de KNKV opgeven hoeveel teams er volgend seizoen zullen spelen, en hoeveel leden de verenging telt. De vereniging is voor het gehele volgende seizoen contributie verschuldigd op basis van die gegevens. Daarnaast gebruikt Fiks deze gegevens om de team-indelingen te maken, trainers te zoeken, zaalruimte te huren en er voor te zorgen dat iedereen kan trainen en spelen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!