FiksFlits: Vakantietijd

29 april 2024 11:45

Nico

Veel scholen hebben de komende 2 weken vakantie en dat kan je wel merken want het was vrij rustig in Oegstgeest tijdens Koningsdag. Bij Fiks blijft alles doorgaan want een club draaiende houden dat gaat gepaard met veel vrijwilligers en dat is momenteel een groot issue in Nederland.

We merken het overal dus ook binnen Fiks en dat brengt veel zorgen met zich mee binnen het bestuur. Vele functies staan vacant en zijn nog steeds niet vervuld, zorgelijk.

Gelukkig had Ilse daar geen last van want met hulp van Jonas, Koen en Milou werden de Koningspelen op vrijdag perfect georganiseerd op ons veld. Super gedaan en wederom een goede pr voor Fiks.

Volgende week donderdag staat het schutterstoernooi op het programma en 48 koppels gaan meedoen. Dit blijft een mooie activiteit en hoort echt bij Fiks. Daarna kan je spareribs eten en je kan je nog t/m zaterdag opgeven bij Rick vd Kraan waarbij nu al 50 mensen komen eten.

De slot bbq vindt plaats op 1 juni, een zanger maakt het feest compleet en aan het eind van de avond vindt er een beerpong wedstrijd plaats (opgeven bij Jessica Brandt). Volg de site en de socials goed want binnenkort kan je je hiervoor opgeven.

De komende 2 weken kan er getraind worden, de trainers sluiten dit kort met de teams. Alleen de selectie speelt komende zaterdag, de overige teams zijn vrij.

Ik wil graag afsluiten met goed nieuws. Timo Dezentje en Ruud Duivestein nemen volgend jaar het 2e onder hun hoede, ik wens hun veel succes toe! Heel fijn dat clubmensen dit hebben opgepakt, ze hebben er zin in en dat is een goed teken.

Vergeet ook niet te kijken of je nog moet fluiten of bardienst hebt!

Hier nog wat handige links:

SHOP JE WEL EENS ONLINE? DOE DAN JE AANKOPEN VIA SPONSORKLIKS! HET KOST JOU NIKS EN DE CLUB ONTVANGT COMMISSIE!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!